Yay, it's weekend

Hello people

Kände helt plötsligt en stor längtan till höstlovet. Undrar vad jag ska göra?? Vill jättegärna åka till Värmland <3<3
Hoppas hoppas. Det är sorgligt för A och J (Anna och Julia, mina två tvillingkusiner) ska åka till Australien på julen så jag kommer inte få träffa dom. SNYFT! Så jag måste komma till dom på höstlovet. Det är 7 veckor kvaaaar!
Hur ska jag stå ut? Men dom kanske kommer hit nån helg.

Imorrn ska jag ut och plocka svamp med mammsen, pappsen och min pianolärare. (det lät inte särksilt kul men min pianolärare är fett snäll!). Fast jag hatar att plocka svamp. Förra året såg jag typ 5 grodor på samma gång och blev jätterädd. Sen dess tycker jag det är jobbigt att plocka svamp. Men jag måste försöka komma över min Grod fobi som jag har. Nån som har några tips??

På söndag ska jag till ett badhus i Upplands Väsby eller nåt. Det kommer säkert bli jättekul!!!!! :):):)

Men vi ses
// Nicky

Några biler från Värmland när jag var där på påsklovet:

Jag bakade supergoda bullar:)


Anna o Julia


Jag i Farfars verkstad.


Jag i världens snyggaste kläder!


Kommentarer
Postat av: Vida

haha fina bilder :)

2009-09-11 @ 22:01:53
URL: http://vidaa.blogg.se/
Postat av: clara

haha, najjs bilder ;P

2009-09-11 @ 22:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback