Svamp

Hello people

Idag är det svampdagen. Hjälp mej någon!!! Innan svampplockningen ska vi också åka till nån marknad som min mamma typ älskar. Massa nyttiga ekologiska saker. Jag får väl stå ut.
Typ ganska många från min klass ska till grönan för dom har Tele2. Jag har inte det fast jag vet inte om jag skulle vilja gå även om jag hade det. Det känns så jobbigt o va på grönan me typ många personer. Inte det att jag inte gillar dom. Men jaja, palla snacka om det.
Det börjar bli lite mer ordning i den nya lägenheten. Fast jag ska köpa ett par lådor till mitt rum som ska fyllas med massa skrivböcker, penno och sådant grejs. Så jag har fortfarande 2 flyttlådor under mitt skrivbord.

Har inte så mycket mer o säga så vi ses

//N

 


Kommentarer
Postat av: Vida

Tror inte jag heller drar till grönan :P Din blogg e så fin! :)

2009-09-12 @ 11:08:30
URL: http://vidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback