Something...

Hello people

Meningslösa saker om mig.

Har du brutit ett ben/arm någong gång: Nepp, tack o lov.
Har du tappat alla dina tänder: Jaaaa
Har du någong gång kissat på dig av skratt: haha, nästan
Favvo mat: typ pasta, sushi.
Känner du någong som heter Bert:  Ööööh, njae.
Brukar du sjunga i duschen:  Ibland...xD
Vilket är ditt favoritlandskap i Sverige: Värmland of course. (inte precis nån nyhet för några....hehe)

Duscha/bada: Glr inte nån av dom men om jag måste välja så duscha
Hund/katt:  Hu...Jag menar Ka...Kan verkligen inte välja
Pizza/Pasta: Pasta
Blått/Lila: Blått
Svart/Vitt: Svart
Sanna/Hanna: Hanna
Kjol/Jeans: Jeans
Kenza/Kissie: Kenzs
Rihanna/Taylor Swift: Taylor Swift
Små grodorna/Blinka Lilla Stjärna: Öhh... typ Blinka Lilla stjärna??
Bamse/Bumbibjörnarna: BAMSE, ahhaa
Höst/Sommar: Sommar
Grodor/Paddor: Usch!
Gossip Girl/Grey's Anatomy: Gossip Girl
Vasastan/Östermalm: Vasastan ofc
HSM/Mamma Mia: Mamma Mia
England/Frankrike: Som resa -båda. Att bo i - inget!
Sverige/Sverige: Hahahha Sverige.

"Inte gillar" lista. (Ej i ordning)

1. GRODOR
2. Duscha (Fast jag gör ju det såklärt ändå)
3. Plocka svamp (ibland ere kul men oftast inte)
4. Att ha på mig tofflor
5. Öva piano
6. Blixt
7. Läxor


See y'all!!!!







Kommentarer
Postat av: Vida

Värmland var en nyhet för mig ;D :O

Kraam <3

2009-09-16 @ 22:45:41
URL: http://vidaa.blogg.se/
Postat av: Mana

haha, kan du ALDRIG lära dig att grodor inte e så farliga? xD

2009-09-20 @ 21:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback