Onsdaaaaaag

Hello people
Sorry att jag glömt att skriva. Orkade inte/glömde.....xP

Men i alla fall. Igår började jag på en till danskurs: Feminine Vibe. Det var hur kul som helst. Det är typ hip hop/street fast mer "tjejigt". Det ver JÄTTEKUL, fast också ganska svårt.

I en annan kurs som är musikal ska vi typ göra Mamma Mia. Fast det år olika grupper som sammarbetar så vi gör inte alla låtarna själva. Jag älskar verkligen dansen till Voulez Vous men vissa danssteg e typ lite konstiga.!!

Jaja, vad intressant för "någon där ute" att läsa om dans......

Kännde just nu en stor längtan efter min kompis Julia i Ukraina.  Hon kanske ska komma till Sverige till jul, eller så blir det till sommaren 2010. Vi får see.!

// Nicky

Jag och Julia i somras, inte världens bästa bild men whatever





Kommentarer
Postat av: Vida

sötis ;) ^^

2009-09-16 @ 21:11:39
URL: http://vidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback