I'm back

Hello people <------------------- Kommer typ börja så i varje inlägg:P

Jag är tillbaka. Det blev inte så mycket svamp för att vi hade problem med att hitta en svampskog. Men istället plocka vi massor med blåbär. När vi kom hem tänkte jag gå och hyra film på Casablanca men det gick inte att komma förbi för att det var nån som hade blivit påkörd av en lastbil. Det var jättehemskt. Man såg att det stod massa bilar och en kropp på gatan. Fast han kanske inte var död, hoppas inte.
Sedan gick jag, M & P (mamma o pappa) till glassbaren som ligger jättenära. det är sååååå hilma gott:) Jag har typ alltid svårt att bestämma mig för vilka smaker jag ska ha. Idag blev det mintchoklad och tiramisu. 2 av mina favoriter. Vilka är era favvo glass-smaker???

Måste nu gå och göra konst läxan till Måndag. Supertråkigt, men sånt e livet.

Bye everyone!

// N

Bild från min klassresa till Abisko, jag saknar det. Skulle verkligen vilja göra om det:


Kommentarer
Postat av: Vida

ahhh läxa :( fin bild :)

2009-09-12 @ 23:07:34
URL: http://vidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback