Torsdag

Hello people

Happy test day for me. Vi fick tillbaka engelska och kemi proven idag och jag är supernöjd med mitt resultat!

Igår var det ju skoljogg, men nu är det över!! Jippie! Nu är det ett helt år tills vi får göra om det igen.

Nu är vägggrejsen med New York uppe på väggen. Asså det är ju ilte en smaksak vad man tycker om det men jag gillar det verkligen:):) Nöjd!!
Nu återstår bara lådor som jag ska ha under bordet och då är mitt rum färdigt....Hoppas vi i alla fall. Jusste, jag ska ha en lampa bredvid sängen oxå så jag kan läsa på kvällen men det är inte så akut.

Idag haglade det! Mycket! Jag hade precis slutat min pianolektion och när jag var på väg ut hörde jag hur det ösregnade (trodde jag). Och sen när jag kom ut så hagla det. Haha, men det var coolt:)

Köpte nyss ett par nya mysbyxor! Dom är kanske lite för stora men det gör inget. Mina förra är lite för korta men jag kommer nog ändå använda dom ibland ändå för jag gillar som så mycket!

Seee yaa
// N

bilden är lite suddig men whatever....

Kommentarer
Postat av: Vida

snyggt :D du fick ju bästa resultatet på NO:n! GRATTIS! :D<3

2009-10-01 @ 19:48:43
URL: http://vidaa.blogg.se/
Postat av: MaNa

för det första: Grattis! (NO:n) ;D

för det andra: skoljoggningen va kul!! o vi ska göra om det pm några veckor ;)

för det tredje: det var det BÄSTA vädret ever idag!! xD

2009-10-01 @ 22:02:35
URL: http://manaai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback