Hellu

Hello people

I'm back!
Jag kom hem i torsdags men har glömt (som vanligt) att skriva.
Det var i alla fall kul i Ukraina förutom att det var väldigt kallt.
NU ÄR DET HÖSTLOV!! Jag ska som vanligt till värmland. Mina kusiner fyller år.
Det ända jobbiga med höstlovet är att jag har typ massor med läxor att göra: franska, fysik, matte och SO. Bläääää!

Den 14:e NOvember är det piano konsert i skolan. Det ska inte bli särskilt kul fast man har ju vant sig. Vi har haft det några år nu.

har läst en superbra bok, enligt mej. Den heter The Lost och författaren är Alex Shearer. :):):):):)

Seee ya people!

Kommer nog inte skriva under höstlovet men vi får se.


Kommentarer
Postat av: Clara

hmm, man kanske ska ta o läsa den där boken då :P o dt e superskönt me höstlov!!! äntligen!

hare bra i värmland (jag vet att du redan e där men iaf) :) <3

2009-10-30 @ 21:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback