And I'm back....

Hello people
Det blev en ganska kort bloggpaus, men nu är jag tillbaka (men tro inte att jag kommer att skriva regelbundet för det kommer jag inte)..... Förlåt förlåt för det. Men jag är lixom inte inne på datan exakt varje dag så....
Men jaja....

I skolan ska vi snart ha julbasar och det ska bli jättekul. Vi har fått in typ asmycket saker. Jag hoppas verkligen
det kommer att gå bra för oss!!!!

Snart ska jag ha piano konsert....blubb.... boooring och väldigt jobbigt!!
Jag ska oxxå snart ha show på min dans. Det ska däremot bli jättekul!
Har ju börjat på en ny dansskola och det är riktigt roligt, fast jag saknar ändå personerna från min gamla dans.

Baraaaa ca 2 månader tills jag fyller år! Lycklig! Men innan dess är det jul! Superlycklig!!

Jag har inte tänkt så jättemycket på vad jag vill ha än men här är lite iaf:

- Nya iPodhörlurar
- Cykelhjälm (den jag har nu har jag typ haft sen jag var 7, den e fuuul)
- Noter till Taylor Swift låtar eller nån musikal t.ex Phantom of the opera
- Bra böcker och filmer

Det var det. Får se om jag kommer på nåt meer.

See ya


Klassens nya intresse:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback